2023. feb 23.

11. Droidikák...

írta: Kizso
11. Droidikák...

Kedves Ismerőseim, Barátaim, Zenésztársaim, Kollégáim! Kedves Mindenki! Nos, így a faszbúkot' nézegetve, böngészgetve, eseményeket megosztogatva felmerült egy - két remek (nekem zamek') dolog a fejemben, ami aztán a "kint levő" civil zombi seregnek némi magyarázattal szolgál. Egyébként pedig nem tartozom magyarázattal senkinek, csak a rend kedvéért megemlítek néhány dolgot, hogy a kis fejecskétekbe(n) be/helyre tudjátok rakni, ha már ennyire erre van kényszeretek... (A sztárvárszban' nem találtam még ennyi droidot, droidikát, beszélő szerszámot, mint a facebook-on!)

Először is - punk vagyok. Igen PUNK, aki ott érzi magát jól ahol akarja, és akivel akarja, természetesen nemtől, vallástól, politikai nézetektől függetlenül (iszonyat liberálisan, ha úgy tetszik!), egészen addig, míg ezen (vagy a) társaság valamelyik tagja el nem kezdi rám erőltetni a nézeteit! Erre még nemigen volt példa és még a buzik - elnézést, ha valakit megbántottam, inkább így: homoszexuálisok sem kóstoltak meg sehol - úgy hogy alapjaiban véve senkivel sem volt soha zűröm volt ezen a téren. Szóval, punk vagyok és azt csinálok amit akarok!  Másodszor - mindkét bandám, - mind a Shitpump és még a The D.I.Y. - Do It Yourself zenekar is - tagságába tartozik roma származású zenész, akiket soha eszembe sem jutott ezen okokból hátrányos helyzetbe hozni, hozatni, vagy degradálni!! Sőt! Szóban, élőben is mindig hangoztattam, hogy a "karrierem" során csak köszönhetem az "égieknek", hogy kivételes tehetségű zenész emberekkel dolgozom/dolgoztam/dolgozhattam együtt!! Azt meg már fel sem tudom sorolni, hogy hová tartoznak a barátaim, a haverjaim, mert konkrétan soha nem is figyeltem ezekre a szarságokra...! Tudja jól minden épelméjű, egészséges ember, hogy az intelligens ember csakis minden szükséges és az ahhoz fontos információ birtokában alkot véleményt. Mesék, pletykák, feltételezések, vagy éppen saját paranoid következtetések alapján ítélkezni valakiről, valakinek valakivel/valamivel való viszonyáról, bárkinek/bárminek a bárhová elköteleződéséről több, mint nem okos cselekedet. Sőt! (Tegyük már a helyére náci módszerekkel csak a nácik dolgoznak! Oké??)


sp1000_1.jpg

Szerintem iszok ma egy jó sört Nektek, miközben bulizok egy jót, míg Ti megpróbáltok valamiféle skatulyába begyömöszölni (amúgy javaslom a punkot!), és különben is kiszo#j@tok a f@s#omat! Rendicsiek?! 

Persze ez nem mostani irományom... Régebben, néhány éve már kitettem egy Kalapács Józsival közös akusztikus D.I.Y. buli kapcsán, amikor is néhány okosabb punk megtalált azzal, hogy nácikat támogatunk, mert a Józsival kollaborálunk valami lepattant náci helyen. Nem kollaborálok, és nem náculok' ez most is megáll! Pont le van szarva az egész, mert nem tudok (nem is akarok!) elköteleződni semmilyen irányba sem... Ugyanúgy köpöm a rossz komcsikat, mint a barom nácikat!

Szólj hozzá

punk droidok beszélő szerszám The D.I.Y. magyar punk Shitpump droidikák