2023. jan 06.

08. Boldogujjunk'!!

írta: Kizso
08. Boldogujjunk'!!

A napokban idetévedtem megint a blogomra. Gondoltam, hogy megszüntetem ezt a "virtuális dühöngőmet", mert úgy is szökőévente egyszer firkálok csak ide... Aztán elolvastam ezeket az írásokat és úgy döntöttem, hogy nem végzem ki a blogot! Jó lesz majmég' valamire.

kizsofucku01.jpg

Ha másra nem hát időnként idejöhetek és kidühönghetem magam, vagy ha úgy tetszik puffoghatok magamnak, mivel hála a jó égnek elég kevesen olvasgatják a blogomat! (Engem meg megnyugtat az írás.) Jó régen jártam erre. Azóta túléltünk egy világjárványnak csúfolt mesterségesen generált gazdasági válságot, covid balhét, megéltünk egy újabb elsöprő kétharmados Fütyi győzelmet, és benne vagyunk egy még súlyosabb (magyar) válságban, amiről az elhibázott hazai gazdaságpolitika brüsszeli szankciók tehetnek. Jó oké! Tudom! Most éppen az Orosz - Ukrán háború a hibás, és nem a migránsok meg a Soros!

Szép lassan eljutottunk a kétezerhuszonkettőbe, amikor is ügyesen belefaroltam az öklözőzsírba. Ha mérlegre szeretném tenni a tavalyi évem, akkor elmondhatnám azt, hogy összejöttem egy nagyon kedves, aranyos, okos lánnyal (akivel talán nyugiban lemehet a "B" oldal!!), a tagcserék ellenére a zenekarommal a Shitpump-pal végig túráztuk az országot. A 2022-ben induló Toxic Weekend fesztiválra is beszavaztatok minket (itt is örök hála!) az egyik kedvenc zenekarom, az Exploited elé. Talán az idén végre össze is rakjuk a lemezanyagot az új dalokkal... Tavaly elkezdtem hobbiszinten fotózgatni, (Kattogj jobbra fent, az insta ikonra!) és ismét előkerült a vázlatfüzet és a filctollak!

Ellenben, ha ránézünk a mérleg másik oldalára, akkor ott van, hogy meghalt az édesanyám, és így rám és az öcsémre maradt a félnyomorék apám gondozása, ami még jelenleg is tart. (Eléggé komoly idegösszeomlásközeli állapotba kerget ez a dolog főleg, hogy az Öreg már gyakorlatilag ágyhoz van már kötve. Jelenleg is azon ügyködünk, hogy a megfelelő helyre kerüljön, hiszen most már huszonnégyórás felügyeletet igényel az ápolása... Nyilván ez a "Lex Megdöglesz" törvény sem sokat lendít a helyzetünkön. Köszi Fütyik, hogy verjem bele!) Egyszóval volt jó is, és van rossz is. Ja! Majdnem elfelejtettem! Még mindig a Cégnél dolgozom! Az idén futok neki a huszonharmadik évnek... Nincs itt semmi gond, megérkeztünk az új évbe! Új lehetőségek, új tubus öklözőzsír és megyünk előre az ismeretlenbe!

Szólj hozzá

punk magyar valóság abszurdisztán napi politika öklözőzsír Exploited zenekarozás Shitpump Lex Megdöglesz